2017. Visszatekintés /2.rész.


Ahogy ígértem, jövök a 2017-es év második felének beszámolójával. Az első részt itt olvashatod. Lehet, hogy találkozni fogsz olyan eseménnyel, új termékkel amire tavaly nem is figyeltél fel.
Érdekes, kihívásokkal teljes időszak volt, mint ahogy már az év kezdetekor..
Akkor folytatom:

A Nyár folyamán elkészültek az ÖVTÁSKÁK és a MIDDLE BAG-ek műbőr aljjal megújulva, amik nagy sikernek örvendtek:
  


Szeptember 29 - Október 9-ig a DesignPécs jeles eseményén vehettem részt - mely a Design Hét Budapesti eseménysorozat hivatalos része volt immár 4. alkalommal. Pécsett a Király utca 2.-ben a Nana Bárban szerepeltek a DESIGN kiállításon az Új TANÓ MÓNI táskamodellek. A fotók a rendezvénysorozat megnyitó ünnepségén készültek:


Októberre lett kész. Egy sorozatot készítettem a neszeszerekről "Mi fér bele? " címmel, ami nagyon hasznosnak bizonyul, mert végre látszik, ténylegesen mennyi dolog elfér a TANÓ MÓNI neszeszerekben.



A hónap elején megutaztattam pár neszeszert. Több bejegyzést is tele tudnék írni az élményekkel:


Majd  a hónap második felében ismét új táskamodell született. A FOREST BAG-et gondoltam újra. Eddig műbőrös változatban készült, ezt a gyönyörű olajzöldet mutatom, de ha szeretnétek, textillel kombinálva is lesz belőle.


Novemberben már igazán nagy erőkkel készültem az Adventi Vásárra:


Majd a hónap utolsó napján ismét egy megtisztelő feladat várt rám.
Felkértek, hogy az itt Pécsett a Hotel Kikelet Éttermében megrendezésre kerülő "Saját Lábon" vállalkozástervezési vetélkedő egyik Zsűritagja legyek.
A vetélkedő napja épp egybeesett az Adventi Vásár bepakolós napjával, de megoldottuk, így részt vehettem a rendezvényen. Baranya megyei szakközépiskolások indulhattak a versenyen. Feladatuk egy működtethető VÁLLALKOZÁS kitalálása és bemutatása volt. Izgalmas és tanulságos volt számomra is. A diákok nagyon ügyesek voltak. Az 5  döntős csapat közül született meg a nyertes.

December 1.-én vette kezdetét a 2017-es Adventi Vásár Pécsett a Széchenyi téren. Karácsony napjáig a szokott helyemen pakolhattam tele a kis faházat TANÓ MÓNI termékekkel. Volt két csodás munkatársam, Timi és Márti akiknek ezúton is köszönöm a segítséget, hogy kis lélegzetvételhez jutottam a 24 nap alatt. 

Már javában tartott a vásár mikor egyik délelőtt a Marketing Soul kft.-től Török Gergő látogatott meg és kért fel egy röpke interjúra. Mondanom sem kell pár perc volt a felkészülés, amolyan mélyvíz, de mivel ez az év már így is kihívásokkal teli volt, erre sem mondtam nem-et. Gergő ügyesen kérdezett én meg válaszoltam és egy nagyon klassz bemutatkozó kisfilmet vágtak össze a felvett anyagból, melyet ezúttal is köszönök. 

A kisfilmet Itt nézheted meg.








 Összességében sikeres évet zártam. Sok sok új termék foglal helyet a palettámon és több olyan
élménnyel gazdagodtam, melyet év elején el sem tudtam volna képzelni.

Köszönöm Nektek akik most olvassátok ezt a blogbejegyzést a visszajelzéseket a buzdító, dicsérő szavakat, amik mindig megerősítenek. Köszönöm, hogy használjátok és szeretitek a táskáimat, kiegészítőimet, hálás vagyok értetek!:))

Vidámsággal,
TANÓ MÓNI



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések