Az első INTERJÚM.



Még fel sem ocsúdtam a Karácsonyi vásár utáni fáradtságból.. Mindez pont egy éve 2017. januárjában történt.
Jött egy megkeresés Gáll Orsitól a Pannon Tv ÉLETREVALÓK című műsor szerkesztőjétől, hogy másnapra keres interjúalanyt a TV felvételhez. 4 órám volt a válaszadásig, hogy elvállalom-e.
Orsi kedvesen átküldte, hol találom meg az eddigi interjúit és körülbelül, hogy mire számítsak.
Gondolkodtam, mi is legyen így hirtelen. Megnéztem az előttem készült interjúkat és szembesültem, hogy egy nagyon illusztris társaságba keveredtem. Híres művészek, sportolók, borászok, egyetemi tanárok, kórház igazgató és még sorolhatnám kiket kérdezett már Orsi. Gondoltam ez tényleg nagy megtiszteltetés, hogy kerülök én ilyen társaságba? aztán meghoztam a döntést; vállalom.

Másnap délelőtt még összeszedtem a gondolataimat, kicsit fejben próbáltam rákészülni, aztán indulás. Pécsett a Széchenyi téren a FŐTÉR-ben volt a felvétel. Egy impozáns hely, ami közben is nyitva volt. Ment a kiszolgálás, ami megint csak egy jó aláfestő hangulatot adott az egésznek.
Odaérkezve épp egy előttem soron levő Interjú zajlott. Az interjúalany Kenderesi Tamás a híres pécsi úszó volt.
Mariann egy régi ismerős a sminkes fogadott kedvesen. Ő csinálta sminkemet a TANÓ MÓNI-s portréfotózáson is. Ittam egy csésze teát, kicsit beszélgettünk aztán kisminkelt. Kicsit azért izgultam,
lassan én következtem. Fel kellett ülnöm egy magasított székre (na ez nem volt túl ideális), bemikrofoztak, több kamera fordult felém. Orsival váltottunk pár szót; elmondta, hogy nem lesz megvágva, szóval élesben megy, mintha élő felvétel lenne.. huhh ennek fele sem tréfa..  aztán mélyvíz..

Orsinak kedves stílusa a kezdeti izgalmat elvette. Beszélgettünk személyes dolgokról és a vállalkozásomról is. A 24 perces interjú második felében már nyugodt voltam. Az őszinteségre törekedtem egész idő alatt, ami úgy gondolom sikerült is. Újabb tapasztalattal gazdagodtam, remélem a következő még frappánsabb lesz.

Az interjút itt nézheted meg.



Vidámsággal,
TANÓ MÓNI





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések