TANÓ MÓNI táskák a DESIGNPÉCS 2017. kiállításán


2017-ben rendezték meg Pécsett 4. alkalommal, én most vettem részt először.

Szeptember 29 - Október 9-ig a DesignPécs jeles eseményén vehettem részt - mely a Design Hét Budapesti eseménysorozat hivatalos része volt immár 4. alkalommal. Pécsett a Király utca 2.-ben a Nana Bárban szerepeltek a DESIGN kiállításon az Új TANÓ MÓNI táskamodellek. A fotók a rendezvénysorozat megnyitó ünnepségén készültek férjem jóvoltából:


Erre az eseményre már nyáron jelentkezni kellett és nagyon örültem, hogy beválasztottak a kiállítók közé.
Az utolsó pillanatban tudtam meg, hogy részt vehetek. Gyorsan összepakoltam a kiállítandó táskákat (még jó, hogy volt épp miből válogatnom). A nappali padlóján rakosgattam, hogy melyik legyen és hova kerüljön. Azt hiszem sikerült  a korlátra rögzítve jó helyet találnom az impozáns Bárban a TANÓ MÓNI táskáknak..

Vidámsággal,
TANÓ MÓNI

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések