Zsűritag lettem..



Az történt, hogy csörgött a telefon. Ez annyira azért nem ritka dolog, de amiért hívtak az elég ritka.
Egy Vállalkozási Vetélkedőhöz szerettek volna termékeket kérni tőlem, amik a nyeremények egy kis részét képezték. Örültem, hogy tőlem kérték és mindjárt ki is találtam, hogy egy új textillel készítem el a termékeket, hogy egyedi ajándékok legyenek a díjazottaknak.
Aztán pár nap múlva ismét csörgött..
Felkértek, hogy ezen a bizonyos Vetélkedőn zsűritagként szerepeljek. Huhh, ez tényleg nagy kihívás és egyben megtiszteltetés, erre már egyet aludnom kellett, mert hát ilyent még nem csináltam és hát, egyáltalán miért pont én.. 
Ami nehezítette a helyzetet, hogy pont aznap volt a beköltözés az Adventi Vásárra a kis faházba. De megoldottuk, a férjem és apukám segített, így igent mondtam és el tudtam menni.



A "Saját lábon" vállalkozástervezési versenyt a Baranya megyei Szakközép Iskolások részére hirdette meg a Baranya Megyei Kormányhivatal és a legjobb 5 csapat vívta meg a végső küzdelmet. A helyszín igazán méltó volt az eseményhez. Pécsett a Hotel Kikeletben rendezték meg ( ez volt az esküvőnk helyszíne is), szóval ide szeretek visszajárni:))
A Zsűritagok közt volt kisebb- és nagyobb cégtulajdonos, étteremvezető,.  A gyerekek ügyesek voltak, ambiciózusak, komplett üzleti tervvel készültek. Volt gyermekkorom ízei - pékség, utazó kozmetika és több más jobbnál jobb vállalkozási ötlet. A nyertes egy interaktív Játék kitalálója lett a "2 hours of Pécs".Remélem hozzászólásommal én is tudtam segíteni, a többiekéből még én is tanultam. Egy tapasztalattal lettem gazdagabb..

Vidámsággal,
TANÓ MÓNI

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések